من جدا گرفتم
چون برام مهم بود کمدش جادار باشه
اگه جا داری جدا بگیر . من به دخترم بجا گرفته بودم ارزش نداره بنظرم . جا لباسی کم میشه .
ویترین بنظرم ی چیز الکیه دراور رو مد تره اگه میتونی هزینه کنی
این مدلی هم ویترین داره هم جا داره
جدا قشنگ و شیکتره به نظرم
ویترین به نظرم خیلی کاربردی نیس سلیقه ی منم نیس من براش کمد دراوری گرفتم با یه کمد ایستاده سه درب
چون کلا کمد بیشتر لازمم میشه اسباب بازی چیزی نمیگیرم درحد ۲ ۳تا فقط
من کمد گرفتم ویترین نگرفتم بکارم نمیاد
من ویترین نمیگیرم فقط کمد و تخت
هزینه ها خیلییی رفته بالا
من یه دونه ویترین گرفتم یه دو دره کمد بازم جا کم آوردم با اینکه خیلیم سیسمونی نگرفتم
بستگی ب استفاده خودت داره
جدا شیک تر جا دار تره
من اینو گرفتم..هم جای کمدش خوبه هم ویترین داره
من با هم گرفتم دو تا درش و سه کشو واسه لباس یه ویترین و یکی هم در پایین واسه اسباب بازی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.