۱۳ پاسخ

من جدا گرفتم
چون برام مهم بود کمدش جادار باشه

اگه جا داری جدا بگیر . من به دخترم بجا گرفته بودم ارزش نداره بنظرم . جا لباسی کم میشه .

ویترین بنظرم ی چیز الکیه دراور رو مد تره اگه میتونی هزینه کنی

این مدلی هم ویترین داره هم جا داره

تصویر

جدا قشنگ و شیک‌تره به نظرم

ویترین به نظرم خیلی کاربردی نیس سلیقه ی منم نیس من براش کمد دراوری گرفتم با یه کمد ایستاده سه درب
چون کلا کمد بیشتر لازمم میشه اسباب بازی چیزی نمیگیرم درحد ۲ ۳تا فقط

من کمد گرفتم ویترین نگرفتم بکارم نمیاد

من ویترین نمیگیرم فقط کمد و تخت
هزینه ها خیلییی رفته بالا

من یه دونه ویترین گرفتم یه دو دره کمد بازم جا کم آوردم با اینکه خیلیم سیسمونی نگرفتم

بستگی ب استفاده خودت داره

جدا شیک تر جا دار تره

من اینو گرفتم..هم جای کمدش خوبه هم ویترین داره

تصویر

من با هم گرفتم دو تا درش و سه کشو واسه لباس یه ویترین و یکی هم در پایین واسه اسباب بازی

سوال های مرتبط

مامان کنجد خانوم🩷 مامان کنجد خانوم🩷 ۱ ماهگی