نشتی کیسه اب داشتم بستریم کردن تروخدا برام دعاکنید 😭😭

تصویر
۷ پاسخ

عزیزم چیشد؟ میتونند کنترلش کنند؟

انشاالله بخیر میگذره عزیزم ،چه علائمی داشتی چطوری متوجه شدی؟؟

ان‌شاءالله به سلامتی میگذره و زایمان میکنی

چقده بوده از من ۶.۵ هستش فردا نوبت دارم ببینم چی میگه دکتر

انشالله ب امید خدا چبزی‌نمیشه اگه وزن بچه ات خوب باشه هیچ‌اتفاقی نمیفته اصلا نگران‌نباش چون ماه ۸ رو رد کردی عزیزم‌ریه هاشم کامله نگران‌نباش
خیلی ناراحت شدم انشالله هیچ مادری زایمان زود رس نداشته باشه😔😔

ازکجامتوجه شدی

نگران نباش عزیزم انشاالله به خیر میگذره
هفتت بالاست جای نگرانی نداره

سوال های مرتبط