عزیزم چیشد؟ میتونند کنترلش کنند؟
انشاالله بخیر میگذره عزیزم ،چه علائمی داشتی چطوری متوجه شدی؟؟
انشاءالله به سلامتی میگذره و زایمان میکنی
چقده بوده از من ۶.۵ هستش فردا نوبت دارم ببینم چی میگه دکتر
انشالله ب امید خدا چبزینمیشه اگه وزن بچه ات خوب باشه هیچاتفاقی نمیفته اصلا نگراننباش چون ماه ۸ رو رد کردی عزیزمریه هاشم کامله نگراننباش
خیلی ناراحت شدم انشالله هیچ مادری زایمان زود رس نداشته باشه😔😔
ازکجامتوجه شدی
نگران نباش عزیزم انشاالله به خیر میگذره
هفتت بالاست جای نگرانی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.