۸ پاسخ

طبیعی میخای یاسزارین ؟
اصلا نترس اروم باش

عزیزم من نشتی داشتم دقیقا ۳۶ هفته زایمان کردم
مثل این بود ک بی اختیار همش ازم ادرار میومد ۱۰ دیقه شدید بود بعد ک اماده شدم تابرسم نوارم اصن خیس نشد
اما ۲ سانت باز شده بودم و درد داشتم ۳ ساعت بعدش نی نیم ب دنیااومد

موقعه زاییدنه دیگ‌ترس چی😐🫠

تو که هفتت بالاست نشتی هم داشته باشی زیاد باشه میری زایمان

عزیزم یه سرویس برو بیا دستمال کاغذی چند لا کن بذار ده دیقه تو خونه راه برو چنتا سرفه کن اگه خیلی خیس شد کیسه اب اگر کم بود باقی ادراره و طبیعی

نوار بزار. سرفه کن اگه خیس شد نشتی داری

دیگه ۳۷هفته این واقعا ترس نداره....

ترس چی آخه هفته ات بالاس

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۱۵ ماهگی