۳ پاسخ

عزیزم‌شما دیگه الان‌نیاز به تست‌فکرنکنم باشه میتونی زایمان‌کنی ۳۷ هفته ای بچت کامله

تو خونه تستس کن اگر درست بود سریع برو دکتر
نشتی قطع نمیشه مدام میاد

نشتی زیاد وقت داری
پارگی دو سه ساعت
برای نشتی اگر زود شکن کنی تا یه روز هم اشکال نداره

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۸ ماهگی
مامان برسام🩵👶🏻 مامان برسام🩵👶🏻 ۱۳ ماهگی