از نظر گهواره دو روزه زاییدی
طبیعیه دهانه رحمت داره باز میشه
اخی پس قراره بزایی بسلامتی انشالاه
نینی نیومده هنوزممم؟🥲🥲عزیزم انشاالله که زودی و بسلامتی فارق شی و نینیتو بغل بگیری🫂💗
القای زایمان نکرده؟احتمالا کیسه ابتو پاره کرده
منم بدون درد رفتم عزیزم کلا ۱سانت بودم بعد بهم دو سه تا ورزش گفتن انجام دادم کیسه آبو ترکوندن آمپول فشار زدن و سه ساعت بعدش بچم دنیا اومد
طبیعیه دیگه
هنوز زایمان نکردی🥲ایشالا نزدیکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.