خانوما معاینم ک کرد دستش خونی بود چرا

۸ پاسخ

از نظر گهواره دو روزه زاییدی

طبیعیه دهانه رحمت داره باز میشه

اخی پس قراره بزایی بسلامتی انشالاه

نینی نیومده هنوزممم؟🥲🥲عزیزم انشاالله که زودی و بسلامتی فارق شی و نینیتو بغل بگیری🫂💗

القای زایمان نکرده؟احتمالا کیسه ابتو پاره کرده

منم بدون درد رفتم عزیزم کلا ۱سانت بودم بعد بهم دو سه تا ورزش گفتن انجام دادم کیسه آبو ترکوندن آمپول فشار زدن و سه ساعت بعدش بچم دنیا اومد

طبیعیه دیگه

هنوز زایمان نکردی🥲ایشالا نزدیکه

سوال های مرتبط