ایبوپروفن عالیه
ببین بزار ۴ ساعت بشه
ببین ایبو پروفن عالیه
منم چندروزه درگیر تبم از پنجشنبه
جمعه بردم بیمارستان شنبه دکتر خودش هم گلوش هم گوشش عفونت کرده بود گفت ۴یا۶ساعت پروفن بده پاشویه کن امپول زد ۲تا باشربت چرک خشک کن داد
وگفت تا ۳روز بایدخوب بشه ویروس جدید اومده
عزیزم پاراکید کم دادی
دیگ از این ب بعد یاایبوبروفن یا استامینفن بده
شوهرت بگو بره شربت ایبوبروفن بخره
هر چهار ساعت میتونی بدی
الان زیاد بالا نیست که
لباسش یکم کم کن یا پاشویه کن یکم کف پاهاش با پیشونی گلاب بزن تبو میاره پایین
اگه بیداره یه سیب براش آب بگیر بده بهش خیلی تو پایین آوردن تب تاثیر داره
پاشویه کن قطره نده
دختر منم تب داره بالا میاره سرفه میکنه😭🤦🏻♀️
یکم خنکش کن نترس بالا نیست الان خیلی
نه کم دادی
بده بهش
یا شیاف بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.