سرهمی سایز 0 همون روز اول فقط تنش میشه .
بیمارستان نمیزارن سرهمی بپوشی
رکابی و جلو دکمه و استین کوتاه وشلوار ببر
صفر دو دست؟؟
چون لباسای شرکتی برند خوب مثل دانالو و نیلی صفر تا سه ماهه دو دست لباس خیلی کمه!!!!
مبارکش باشه منتهی من شنیدم خیلی از بیمارستانا برا نوزاد سرهمی و قبول نمیکنن میخوای یه تحقیقی بکن درباره بیمارستانت
زیادم هست گلم نوزاد لباساش اونقدری کثیف نمیشه که هرچندساعت بخوای عوض کنی
بعدم لباسش کوچولوئه همونجا سریع با دست باید بشوری نباید بذاری لباساش تلنبار بشه
میگن کلا دو دست سایز صفر و یک کافیه
یه چند تا دونه شلوار تکم بزاش بخر
شلوار تک سایز یک و دو زیاد براش بخر خیلی کثیف میکنه
اینا خرید کلی زیادم هس مبارکش باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.