فشار و قندت میفته باید یه چیزی بخوری،منم هرچی تو بارداری وزن خیلی اضاف نمیکنم در عوض تو شیردهی اضاف میکنم از بس قندو فشارم میفته مجبورم شیرینیجات و غذا بخورم ولی چاره ای نیست حداقل تا ۶ ماهگی که بچه غذا خور بشه کمتر شیر بدیم، قبلش اصلا تو فکر رژیم و کم خوردن نباش که شیرت خدایی نکرده خشک میشه
ضعیف شده بدنت قرص آهن بخور
حتما بدنت ضعیف شده
منم همینطور فشارم میفته
فشارت میفته یه چیزی بخور بره بالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.