منم دکتر بهمگفت ۱۱خودش اوکی میشه اصلا بهش فکر نکردم خودش کمکم از بین رفت
منم همینطوربودولی وقتی دکترگف اشکال نداره دگه بهش فکرم نکردم وواقعااگه بهش فکرنکنی زودترخوب میشه فقط شیرش بده وبزارزمان بگذره
سلام عزیزم منم بچم ۱۱ بود دکتر گفت نیاز به دستگاه نیست اینای که میگم حتما اجام بده عالیه میاره رو ۷
۱_شکم بچه باید حتما حتما پر باشه که زیاد ادرار کنه اصلا نزار گرسنه بشه
۲_۳ روزی یه دفه حموم بده بعد حموم با عرق شاطره بریز رو تنش و لباس بپوشون حتی هر وقت شکمش کار کرد بعد شستن عرق بریز رو پاهاش
۳_لباس زیاد یا گرم اصلا تنش نکن ، جاشو گرم نکن ،لباس زرد رنگم تنش نکن ، قطره زردی سر ساعت بهش بده تا ۳ روز
همین انشالله سلامت و تندرست باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.