۲ پاسخ

سلام گلم خب وقتی فولیکول ۲۳ داشتی دیگه نیازی نداره روز سوم پریودی آمپول بزنه

شاید چون فولیکول خودتون رشدشو می‌کنه . مثلا از من تا آمپول نزنم تا ۲۰ نمی‌رسه ک

سوال های مرتبط