سلام خانوما میشه تو 17هفته و پنج روز رفت انومالی

۶ پاسخ

اره من رفتم

من ۱۷هفته و پنج روز رفتم

آره فک کنم بشه

اره من ١٧ هفته و يه روز رفتم

اره عزیزم چون دیگه ۱۸ هفته هستی

من ۱۷ هفته و ۴ روز رفتم

سوال های مرتبط

مامان یکی یه دونه 😌 مامان یکی یه دونه 😌 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان راحیل ❤️ 🪿 مامان راحیل ❤️ 🪿 هفته سی‌ودوم بارداری