آنومالی رو 17هفته و پنج روز میشه انجام داد؟

۷ پاسخ

بستگی به اونجایی داره که برای سونو میری
بعضی جاها مثلا میگن حتما باید ۱۸ هفته و سه روزت بشه بعضیا نه سخت گیری ندارن و میتونی از ۱۷ هفته بری
باید از خودشون سوال کنی

من گذاشتم یکدفعه بدم سلام جنین مرحله دوم

اره عزیزم میشه

فک کنم

۱۸ هفته بری بهتره

اره من ۱۶ هفته رفتم

عالیه

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو 😍 مامان فندق کوچولو 😍 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان یکی یه دونه 😌 مامان یکی یه دونه 😌 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان کوچولوها مامان کوچولوها هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هدیه خدا♥️🪽 مامان هدیه خدا♥️🪽 هفته سی‌وپنجم بارداری