سلام
برای آنومالی 17هفته و 2 روز برم خوبه؟؟؟

۷ پاسخ

به منم گفته ۱۸ هفته برم

اره منم همین طور میخوام برم

مگه جنسینگ آن تی نمیگن

دکترم میگفت باید حتما ۱۸ ب بعد برم

۱۸ هفته بری بهتره

اوهوم خوبه اما من ۱۸ و ۳ روز میخام برم

آره خوبه

سوال های مرتبط

مامان مامان آنیل مامان مامان آنیل ۱ ماهگی
مامان بلوبری🫐🍇 مامان بلوبری🫐🍇 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان تو دلی 🩵💙 مامان تو دلی 🩵💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان علیسان 💙🩵 مامان علیسان 💙🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کیمیا مامان کیمیا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان هدیه خدا♥️🪽 مامان هدیه خدا♥️🪽 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان راحیل ❤️ 🪿 مامان راحیل ❤️ 🪿 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان قند من مامان قند من هفته سی‌وهشتم بارداری