17هفته و ۴ روز برای انومالی مناسب هست؟

۱۳ پاسخ

من ۱۷ و ۵ روز نوبت دارم

منم موندم ۱۷ هفته برم یا ۱۸

منم ۱۷هفته و۵روز رفتم

اره منم همین موقع رفتم

من 17هفته رفتم اوکی بود

بزار ۱۸ هفته برو

بزار 18هفته و دو‌سه روز برو که دقیق باشه .

اره منم همین موقع رفتم

میشه بگید آزمایشش رو کی رفتین

۱۸هفته بهتر

بزار ۱۸ هفته برو ممکنه یسری چیزاش تشکیل نشده باشه هنوز استرس بگیر

مگه دکتر تاریخ نمیده بهت

دکتر ب من گفت ۱۸ هفته برو ولی خیلی دوست دارم بتونم زودتر برم

سوال های مرتبط

مامان تو دلی 🩵💙 مامان تو دلی 🩵💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان راحیل ❤️ 🪿 مامان راحیل ❤️ 🪿 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هدیه حضرت زهرا مامان هدیه حضرت زهرا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هدیه خدا♥️🪽 مامان هدیه خدا♥️🪽 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان قند من مامان قند من هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندق کوچولو 😍 مامان فندق کوچولو 😍 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان گلکم مامان گلکم هفته بیست‌وسوم بارداری