۷ پاسخ

منم ۱۷ هفته کامل رفتم

منم‌۱۷ هفته ۵ روز رفتم

اره آزمایش هم داره بعضی ها میرن بعضی ها نه من با اینکه ان تی مشکلی نداشت با ازمایشم دکترم گفت انجام بدی بهتره اون آزمایش دومی واسه غربارگری دوم و 15 هفته رفتم سونو انومالی و 17 هفته بری دقیق نشون میده بچه قشنگ تشکیل شده نترس برو دقیق میکه

اره میشه بری من دکترم منو 17 هفته و 2 روز فرستاد

بهتره ۱۸ بری عزیزم

اها سونو انومالی برم ازمایش هم داره ؟

نه عزیزم از ۱۸ هفته تا ۲۲ هفته باید بری

سوال های مرتبط

مامان محمد طاها مامان محمد طاها هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هایلین🩷 مامان هایلین🩷 ۷ ماهگی
مامان راحیل ❤️ 🪿 مامان راحیل ❤️ 🪿 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان علیسان 💙🩵 مامان علیسان 💙🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کیمیا مامان کیمیا هفته سی‌ونهم بارداری