بچها میشه من 17هفته و 6روز برم انومالی

۸ پاسخ

من ۱۷ هفته و ۶ روز رفتم همش معلوم بود

من الان ۱۷ هفتم سونو زنگ زدم گفت ۱۷ انجام‌نمیدیم ۱۸ باید باشی تو هم صبر کن دوسه روز دیگه بری دقیق تره

دکترت چی و کی گفته اونموقع برو دیگه
؟

بنظر من نرو من زودتر رفتم دکتر گفت ۱۸هفته ب بعد همه چی مشخصه

آره من 16 هفته رفتم گفت میشه آنومالی

۱۸هفته بری خیلی دقیق تره عزیزم
یکی دو روز دیگه بذار بگذره بعد برو 🥲

اره من ۱۷ هفته و ۶ روز رفتم

۲‌روزم صبر کن دا تو که صبر کردب

سوال های مرتبط

مامان یکی یه دونه 😌 مامان یکی یه دونه 😌 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان محمد طاها مامان محمد طاها هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کیمیا مامان کیمیا هفته سی‌ونهم بارداری