خانما میشه 21 هفته و پنج روز رفت آنومالی؟

۱۵ پاسخ

نه عزیزم میشه
برای چی میگن ۱۸ هفته
چون ایران بعد ۱۸ دیگ اجازه سقط نمی‌ده
می‌خوان اگ مشکلی هست قبل ۱۸ متوجه بشن ک بشه سقط کرد
ولی در کل تو تایم شما هم میشه اتفاقا برای پزشک راحت تر هم هست

آره برو

اره میشه از 18هفته تا 23هفته ویر نده ب این حرفا من خودم 19هفته 6روز رفتم برو.

از لحاظ علمی بهترین زمانه هرچی با دکترم صحبت کردم ۲۰هفته به بعد برم قبول نکرد

تا ۲۲هفته وقت هست

برو توکل به خدا نگران نباش

دیره اگه خدای نکرده مشکلی داشته باشه برای سقط داستان خواهی داشت

از لحاظ علمی بهترین موقع همینی هست که شما الان میری،ولی از لحاظ قوانین کشوری الان دیره

اره میتونی بپرس ازشون

دیره دیگه انومالی برای ۱۸ هفته که خدایی نکرده بچه مشکلی داشت سقط بشه

خیلی خیلی دیره

۱۸ هفته چند روز بری بهتره

تو سونو قلب ک رفتم زده بود از ۱۸ تا ۲۲ هفته

دیره

دیره دیگه

سوال های مرتبط

مامان آیسا و دوقلوها مامان آیسا و دوقلوها هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نخود فرنگی‌ مامان نخود فرنگی‌ هفته سی‌ام بارداری
مامان فندق کوچولو 😍 مامان فندق کوچولو 😍 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آیسان❤️ مامان آیسان❤️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آیسا و دوقلوها مامان آیسا و دوقلوها هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ملورین🎀 مامان ملورین🎀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آرکان👶🏻 مامان آرکان👶🏻 هفته سی‌ام بارداری