دلپیچ و دلدرد دارم برای چی؟؟؟
فرزندپروری بارداری

۱ پاسخ

فک کنم نی نی داره میاد پایین تو هفته شما برای نزدیک شدن ب زایمان جنین میاد پایین تا به دهانه رحم نزدیک بشه این دردت انقباضه ولی درد زایمان نیست

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۱۳ ماهگی
مامان عسل مامان مامان عسل مامان ۸ ماهگی