خداروشکر نداریم همچین مراسمی😉🙂🥰
ما خودمونی بود ی شومیز و دامن ساده
ما قراره این مراسمو نگیرم بعد چند ماه جشن تو تالار بگیرم
ولی برا تو خونه این ستو گرفتم البتع بیشتز برا عکاسی چون حس میکنم گرمم میشه توش😂
من این جشنو نمیگیرم
وقتی خودم حال ندارو ضعیفم چطور جشن بگیرم خب
نظرم اینه برا تولد یه سالگیش انشاالله براش جشن بگیرم
حداقل هم خودم و هم بچه سرپا شدیم
ما رسم نداریم
از این مراسمها نمیگیرم اصلا که فکر کنم چی بپوشم
ما به لطف مادرشوهر افریتم دعوا راانداخت همه رو به جون هم انداخت قهر بودیم هیچکاری نکردیم
خداروشکر همچین مراسمی نداریم 😂😂
ده روزگی اسم گذاشتیم
یه سارافون و دامن دوخته بودم
ولی سوتین نمیتونی بزنی
میگن شیر برمیگرده یا سینه سفت بشه غدد شیری دچار مشکل میشن
خلاصه یا سوتین راحت بایذ ببندی
یا اصلا نباید ببندی
پس اگه قصد داری شیر مادر بخوره نی نی جون ، یه لباسی انتخاب کن ک از قسمت سینه تابلو نشونت نده بد میشه
مراسم نداریم
اصلا مراسم نداشتیم.... 😹
قشنگه عزیزم.از کجا میخوای بخری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.