ب نظرتون اسم پسر آراد بهتر یا آیهان موندم

۶ پاسخ

آیهان ک دیگ همه گزاشتن حس میکنم خیلی زیاد شده

آیهان قشنگتره آرشام یا آرسام هم از آرد بهتره به نظر من

آراد

بپرس ببین میزارن یانه

آیهان ک دیگه شهر ما میکن نمیزارن. فک کنم

منم موندم بین آراز و آیهان😶😶

سوال های مرتبط

مامان ایهان کوچولو مامان ایهان کوچولو ۱ ماهگی
مامان آرین و آروین مامان آرین و آروین ۶ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۷ ماهگی