ترشح قهوه‌ای خطر ناکه
کسی اینجوری بوده خیلی نگرانم😔

۴ پاسخ

به دکترت بگو برات شیاف پروژسترون بنویسه درست میشه

شیاف بزار
باید بری دکتر

لکه بینی نیست؟

کم یا زیاد؟ بیمارستانی ک بخش زنان داره مراجعه کنید سونو میکنن بهتون شیاف میدن و بایذ استراحت کنید چیزی نیست

سوال های مرتبط

مامان مامان دلانا مامان مامان دلانا ۴ ماهگی
مامان سامان مامان سامان روزهای ابتدایی تولد
مامان 💓 معجزه خدا💓 مامان 💓 معجزه خدا💓 هفته هفتم بارداری