برا من چند روز پیش ده بار سکسکه کرد 😐
ولی در کل روزی دو سه باره
من بعضی وقتا متوجه میشم شاید هر یکی دوروز درمیون در حد یک دقیقه
سکسکه کردن خوبه نشانه تکامل دستگاه تنفسی نی نی هستش
میگن خوبه که سکسکه کنه
برا من روزی دوبار ،
و هر دفعه هم ۱۰ دقع ای سکسکه میکنه
هر موقع غذا بخورم
روزی یه بار دوبار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.