سونو چسبندگی رو کسایی سزارین بودن تا کی وقت هست برن؟؟؟

۸ پاسخ

دکتر برای من ننوشته

فکرکنم تاقبل زایمان فرصت هست

من 34هفته اینا بود دادم

برامن ۳۲هفته نوشته فردابایدبرم

من 33هفته رفتم

من ۲۵ هفته رفتم

من ۳۰هفته دکتر نوشت و رفتم

باید سونو چسبندگی رف؟منم این بارداریم سزارین دومه باید برم؟

سوال های مرتبط

مامان عشقای من 💙🩷 مامان عشقای من 💙🩷 ۴ ماهگی
مامان هیراد.آراد😍 مامان هیراد.آراد😍 ۱ ماهگی
مامان روشا خانوم💝 مامان روشا خانوم💝 هفته سی‌ام بارداری
مامان قند👶🏻🧿 مامان قند👶🏻🧿 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان امیرعباس و آراز مامان امیرعباس و آراز هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دوتاپرنسس مامان دوتاپرنسس ۱۲ ماهگی