مامانایی که سزارین دوم هستین
سونوی چسبندگی رو کی مینویسن؟

۸ پاسخ

من با سونو انومالی برام نوشت انجام دادم

از هفته 28تا 32گفت دکتر

واجبه بدیم؟🤔🤔🤔

سلام برای من ۳۰ هفته گی نوشت

چه همه متفاوت بود تایم سونوشون

۳۵ تمام دادم دیروز

دکتر برای من ۲۹هفته نوشته انجام بدم

برای من هنوز ننوشته

سوال های مرتبط

مامان سورنا و دیاکو مامان سورنا و دیاکو هفته سی‌وچهارم بارداری