سلام سونو چسبندگی و تا کی باید برم ؟؟

۲ پاسخ

بهتر قبل از هفته ۳۰ بدی که اگر لازم باشه زودتر سزارین بکنی آمپول ریه برات بزنن

برای چی؟

سوال های مرتبط

مامان نفس جانان مامان نفس جانان ۵ ماهگی
مامان هیراد.آراد😍 مامان هیراد.آراد😍 ۱ ماهگی
مامان هـــوراد🐣 مامان هـــوراد🐣 روزهای ابتدایی تولد
مامان سورنا و دیاکو مامان سورنا و دیاکو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نورا...نیلا مامان نورا...نیلا ۱۱ ماهگی