خانوما شما سونو چسبندگی کی رفتید

۸ پاسخ

من با سونو 24 هفته

من سه روز پیش رفتم

من ۳۱ هفته رفتم. ‌‌‌‌.

من۲۸هفتگی

من از۱۶هفتگی بهم گفتن چسبندگی دارم هرسری رفتم سونوگفتن تااینکه ۲۲هفتم رفتم گفتن چسبندگی نیست

من 19 هفته انومالی

من ۲۹ هفته گرفتم

من با انومالی دکترم نوشت . انجام دادم

سوال های مرتبط

مامان آیلین🕊✨️ مامان آیلین🕊✨️ قصد بارداری
مامان حیاتم مامان حیاتم ۹ ماهگی
مامان آرشا مامان آرشا هفته سی‌وهفتم بارداری