۲۲ پاسخ

من 16 هفته

من تو انتی۱۲ هفته احتمال داد و آنومالی قطعی

من که آزمایش سلفری دادم 11هفته فهمیدم

من ۱۲ هفته توانتی گفتن و جواب سلفری هم اومد درست بود

انتی احتمال داد..۱۵ هفته رفتم قطعی گفت😅

تنها چیزی ک برام‌مهم نبود تو بارداری جنسیت بچم بود 😄🙂

۱۴ هفته و۴ روز بهم صدرصد گفتن

من ۱۹هفته و ۳روز

من سلفری دادم ک زود متوجه بشم
و از همون. اول ک گفتن درست بود

من‌۱۴ هفته تو انتی گفت چون دوقلویی احتمال برات نمیدم

برا جنسیتش 18هفته دقیق

۱۸ هفته

من آزمایش سلفری اختیاری دادم
تو هفته ۱۳ جنسیت رو قطعی فهمیدم 😍

تو انتی12هفته و4روز صددرصد گفت ولی من ب کسی نگفتم تا انومالی

من آنتی احتمال داد ۱۵ هفته رفتم درست بود

ان تی قطعی گفت
آزمایش سلفری تایید کرد

از من ۱۲ هفته قطعی گفت دخمله

من 12هفته که رفتم واسه ان تی ،همونجا جنسیتو بم گفت

من آنومالى رفتم همون موقع گفت ديگه

همون18هفته سونو آنومالی

من تو انتی احتمال داد انومالی قطعی

۱۲ و ۴ هفته

سوال های مرتبط

مامان مامان فسقلی مامان مامان فسقلی ۷ ماهگی
مامان دیار مامان دیار هفته سی‌وششم بارداری
مامان هدیه های الهی مامان هدیه های الهی روزهای ابتدایی تولد
مامان آیلین🕊✨️ مامان آیلین🕊✨️ قصد بارداری
مامان نورا...نیلا مامان نورا...نیلا ۱۱ ماهگی