سلام دوستان شما سونو چسبندگی چند هفته رفتید؟!

۶ پاسخ

۲۴ هفته ۳۱ هفته

هفته ۲۸ دکتر برام نوشت عزیزم

من میخوام ۳۱ هفته برم

هفته ی ۳۱ رفتم برای سونوی رشد و وزن ، همونجا هم چسبندگی رو چک کرد

من یکی ۲۸ هفته رفتم گفت داری بعد دکترم گفت برو بیمارستان دوباره انجام بده معتبر تره ۳۱ هفته ۵ روز رفتم گفت نداری

آخه دیروز رفتم بهداشت گفت چرا نرفتی سونو چسبندگی درصورتی که دکترم گفت ۳۲ دوهفته برو

سوال های مرتبط

مامان نورا...نیلا مامان نورا...نیلا ۱۱ ماهگی
مامان هدیه های الهی مامان هدیه های الهی روزهای ابتدایی تولد
مامان کنجد مامان کنجد ۸ ماهگی
مامان مامان فسقلی مامان مامان فسقلی ۷ ماهگی
مامان دیار مامان دیار هفته سی‌وششم بارداری