شما سونو وزن چند هفته رفتید؟؟؟

۱۰ پاسخ

بنظرم بهترین وقتش ۳۰هفته اس

۳۰ هفته
فردا میرم

من یکی ۲۸هفته ک ۱۴۰۰بود یکی هم ۳۳هفته یعنی ۲روز پیش ک ۲۳۰۰بود

من ۲۷هفته و۴روز رفته بودم عزیزم

یه بار ۲۷ هفته و ۳ روز
یه بار ۳۰ هفته و ۳ روز
بعدی رو میخواستم ۳۳ هفته و ۳ روز برم اما دکترم گفت ۳۵ هفته و ۳ روز برم

من یه بار28هفته یه بارم دیروز

۲۹ هفته ۶ روز

۲۸ هفته

من یدونه ۲۶هفته رفتم
یدونم هفته دیگ باید برم که میشم

از ۲۸ تا ۳۲ باید رفت برا وزن

سوال های مرتبط

مامان مامان فسقلی مامان مامان فسقلی ۷ ماهگی
مامان هدیه های الهی مامان هدیه های الهی روزهای ابتدایی تولد
مامان Hakan مامان Hakan ۲ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۱ ماهگی
مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی
مامان Hakan مامان Hakan ۲ ماهگی
مامان شایان🤍 مامان شایان🤍 ۵ ماهگی
مامان دخملی مامان مامان دخملی مامان ۱ ماهگی