خانما شما چند هفته رفتید سونو وزن

۱۴ پاسخ

۳۰هفته و ۴روز بودم رفتم

۳۱ هفته، یبارم امروز رفتم

۲۸هفته رفتم با۳۶هفته

دکتر برامن نوشته هفته شما برم ۲۹هفته چند روز

من که این هفته برای سومین بار دارم میرم

۳۱ هفته و ۶ روز رفتم

من ۳۰ ۳۱ بودم رفتم

مم۳۰هفته تمام رفتم نینی سفالیک بودولی بهم گفت احتمال سزارین بشی چون بچه درشته ولی من دلم میخادطبیعی بزااااام🫣حالاقراره یکشنبه برم پیش دکترم دیگه قطعی بهم بگه دعاکنین طبیعی وسالم بدنیابیارم کوچولومو

۳۵ هفته

من ۳۰ هفته ۳ روز رفتم

۳۴دیرر نمیشه ؟

بمن گفت ۳۴

آخر ۳۱یا اخر۳۰؟

منو گفته ۳۱برو

سوال های مرتبط

مامان کنجد مامان کنجد ۸ ماهگی
مامان هدیه های الهی مامان هدیه های الهی روزهای ابتدایی تولد
مامان آیلین🕊✨️ مامان آیلین🕊✨️ قصد بارداری
مامان Hakan مامان Hakan ۲ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۱ ماهگی
مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی
مامان Hakan مامان Hakan ۲ ماهگی