مامانا شما سونو وزن و رشد رو هفته چند رفتید؟

۱۴ پاسخ

معمولا ۳۱ تا ۳۴ هفته

سلام شما دکترت کیه راضی ازش

سونو وزن فکر کنم دوبار باید انجام بشه من چند روز پیش اولیشو دادم یکی هم ۳۴ هفته هستش

من ۲۸

برا منم دو هفته دیگه سونو نوشته باید برم که میشم ۲۸هفته۶روز

بین ۲۸ تا ۳۲ هفته است دیگه

۲۸ و ۳۴

من اول ۳۰ هفته رفتم

۳۰ هفته و ۱ روز میخام بزم

من ۲۸

من گفت 30 هفته بیا

۳۰ هفته

ب من گفتن ۲۸هفته ب بعد

۳۰هفته
و
۳۲هفته

سوال های مرتبط

مامان دیار مامان دیار هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان میکائیل مامان میکائیل هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پسری🩵🐣🥹 مامان پسری🩵🐣🥹 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد ۸ ماهگی
مامان محمد✨️🤍 مامان محمد✨️🤍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان فسقلی مامان مامان فسقلی ۷ ماهگی