۹ پاسخ

آره رفتم گفت چسبندگی نداری اما موقع عمل گفت یکم داری خواهرشوهرمم همینجوری شده بود

بله من رفتم ولی ۳۵ هفته بودم

بله من ۳۱هفته رفتم

سه روز دیگه وقت دکتر دارم احتمالا برام بنویسه برم

اره میفرستن
۳۲ هفته رفتم

من رفتم

ن نرفتم هنوز

برای همه مینویسن. منم که طبیعی بودم برام دکتر نوشت

این چ کاریه

سوال های مرتبط

مامان ملورین مامان ملورین هفته سی‌ام بارداری
مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 ۱ ماهگی