خانومایی که سزارین بودین چن هفته رفتید واسه زایمان

۸ پاسخ

به من ۳۷ هفته ۶ روز سزارین داده

۳۸ هفته بهم وقت داده

معمولا بیشتر از 38 هفته دیگه نگه نمیدارن تو 38 هفته بچه رو‌درمیارن ک دردت نگیره یوقت .

۳۸تمام نوبتم داد وای زایمان قبلیم ۳۷هفته دردم گرفت

من می‌خوام به دکتر بگم 37 هفته ختم بارداری بده میترسم دردم بگیره

من زایمان اولم36 هفته درد م گرفت و رفتم

به من گفت 7 تیر بیا. که میشم 38 هفته و سه روز

من فکرکنم دکتر ۳۸داد

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته سی‌ویکم بارداری