به من ۳۷ هفته ۶ روز سزارین داده
۳۸ هفته بهم وقت داده
معمولا بیشتر از 38 هفته دیگه نگه نمیدارن تو 38 هفته بچه رودرمیارن ک دردت نگیره یوقت .
۳۸تمام نوبتم داد وای زایمان قبلیم ۳۷هفته دردم گرفت
من میخوام به دکتر بگم 37 هفته ختم بارداری بده میترسم دردم بگیره
من زایمان اولم36 هفته درد م گرفت و رفتم
به من گفت 7 تیر بیا. که میشم 38 هفته و سه روز
من فکرکنم دکتر ۳۸داد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.