خانما واسه سنوی وزن چن هفته رفتید؟؟

۱۳ پاسخ

واسه وزن گیری جنین چی خوبه بخوریم

من خودم چون نمیدونستم تغذیه م خوبه یا ن یه بار ۲۹ هفته رفتم یه بار ۳۲ هفته

من امروز ۳۱ و۶ روز رفتم ۱۷۰۰ بود

۲۸,۳۲

28هفته

من ۲۸ رفتم

امروز دکتر بودم ب من گفت دوهفته دیگ برو یعنی ۲۸ هفته

28هفته

من امروز‌ رفتم ۲۸ هفته و ۱ روز و وزنشم ۱/۱۷۰ بود 😁❤️

۲۷ هفته و ۵ روز

من۳۰ هفته رفتم

ب من گفته ۲۵ تا ۲۶ هفته برو

من امروز میرم ۲۸هفته و ۳روز

سوال های مرتبط

مامان گل پسری 💙💙💙 مامان گل پسری 💙💙💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ملورین مامان ملورین هفته سی‌ام بارداری
مامان کوشولوم💕 مامان کوشولوم💕 ۷ ماهگی
مامان گردو کوچولو👼🏻 مامان گردو کوچولو👼🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان فسقلی مامان مامان فسقلی ۷ ماهگی