خانوما دوقلویی سونو وزن چن هفته رفتید؟؟؟

۵ پاسخ

من که هر هفته گفته برم
هفته پیش رفتم داپلر
خداروشکر خون رسانیشون خوب بود و وزن هم ۱۴۰۲ و ۱۴۱۴ بود که گفت هر دو ریزن
حالا دو هفته دیگه دوباره داپلر دارم

یک بار ۳۰ یکبار۳۵

الان خوبه دیگه ۳۰ برو ... من ۲۹ هفته و ۳ روزم بود رفتم

قراره ۳۱ هفته ۳ روز برم

من یبار ۳۲ هفته رفتم یبارم ۳۴ هفته

سوال های مرتبط

مامان هاودین مامان هاودین ۵ ماهگی
مامان آیلین🕊✨️ مامان آیلین🕊✨️ قصد بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وششم بارداری