یدونم ۳۵ هفته رفتم برا وزن
یدونم ۳۸ هفته میرم اخرین سونو ک بنویسه بریچه و بدم ب بیمارستان ک سزارین اجباری شم
۳۵ هفته
من رفتم دیگه ۳۴ هفته و یک قرار برم
۳۲.۳۷
من یکی ۳۰ هفته رفتم یکی ۳۴ و ۴ روز
من ۲۶هفته و ۵روز روفتم گفته ۳۲و ۱روز باز بیا
دکترم به شکمم دست زد گفت نیازی نیست بری سونو وزن هنوز نرفتم از روی شکمم فهمید وزنش خوبه
من منتظرم دکتر بگه فکر کنم ۳۴ایناا بگه شایم زودتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.