۸ پاسخ

یدونم ۳۵ هفته رفتم برا وزن
یدونم ۳۸ هفته میرم اخرین سونو ک بنویسه بریچه و بدم ب بیمارستان ک سزارین اجباری شم

۳۵ هفته

من رفتم دیگه ۳۴ هفته و یک قرار برم

۳۲.۳۷

من یکی ۳۰ هفته رفتم یکی ۳۴ و ۴ روز

من ۲۶هفته و ۵روز روفتم گفته ۳۲و ۱روز باز بیا

دکترم به شکمم دست زد گفت نیازی نیست بری سونو وزن هنوز نرفتم از روی شکمم فهمید وزنش خوبه

من منتظرم دکتر بگه فکر کنم ۳۴ایناا بگه شایم زودتر

سوال های مرتبط

مامان آوا🎀🫧 مامان آوا🎀🫧 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 ۱ ماهگی
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۲ ماهگی
مامان Hakan مامان Hakan ۲ ماهگی
مامان Hakan مامان Hakan ۲ ماهگی