من دادم خیلی وقته با آنومالی دادم
آنومالی ام شد۹ملیون و ۸۰۰
والا من دکترم گفت جفتت پستریور هست نیاز نیس سونو چسبندگی بدی
من رفتم . چون سزارین دوم هستم
من رفتم برای چسبندگی البته سونو رشد هم داشتم جفتش باهم ۲۷۰۰ شد
معلوم ک هرچی دکتر مینویسه انجام میدم. همین ک برام سنو نوشت پیش مطبش رفتم سنو دادم بعد نشونش دادم
من ۳۵هفته رفتم چسبندگی نداشتم
من.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.