خانوما کیا دکترشون سونو چسبندگی رحم نوشته که برن یا رفتن ؟؟

۷ پاسخ

من دادم خیلی وقته با آنومالی دادم
آنومالی ام شد۹ملیون و ۸۰۰

والا من دکترم گفت جفتت پستریور هست نیاز نیس سونو چسبندگی بدی

من رفتم . چون سزارین دوم هستم

من رفتم برای چسبندگی البته سونو رشد هم داشتم جفتش باهم ۲۷۰۰ شد

معلوم ک هرچی دکتر مینویسه انجام میدم. همین ک برام سنو نوشت پیش مطبش رفتم سنو دادم بعد نشونش دادم

من ۳۵هفته رفتم چسبندگی نداشتم

من.

سوال های مرتبط

مامان دلانا مامان دلانا هفته سی‌وسوم بارداری