۵ پاسخ

ویواکیدز خیلی بدمزس...دیروز دادم دخترم بالا آورد😫

مگه از چهارماهگی مولتی ویتامین میدین؟؟
از شش ماه به بعد نیس؟؟؟

من هر دوتاش دادم دخترم هر دو خوبن

ببین کدومشو دوست داره
پسر من پدیا بست رو می‌خوره فقط اوق میزنه و میخواد بالا بیاره😑

بیبی جویس ازاین‌دوتا دوز ویتامیناش بیشتر و یک‌ویتامین بیشتر داره (ویتامینk)

سوال های مرتبط

مامان دخترم❤️ مامان دخترم❤️ ۶ ماهگی
مامان منتظر(هانا) مامان منتظر(هانا) ۱۴ ماهگی