۶ پاسخ

من همین الان ی کوه ظرف وایتکسی کردم ولی وسطاش کم اوردم

دکترمن همون اولاگفت زیر۲۶باشه مشکل داره

برای من 31 بود من از همون اول بارداری کار میکردم پیاده روی زیاد داشتم پدرم مریض بود چند شب بیمارستان بودم الآنم ک ورزشای لگنی رو شروع کردم با ماما همراه ورزش میکنم کلا هر چی حساس باشی بدتره من کلا استراحت نداشتم خداروشکر گوش شیطون کر نه کمر درد نه چیزی هیچی فقط دنبالیچم درد میکرد ک دکتر گفت یه شریان اصلی از اون قسمته طبیعیه

والا طول سرویکس تو این هفته ها مهم نی
اگ مشکل خاصی نداشته باشی همه کار میشه انجام داد من همه کارهای خونم خودم انجام میدم تازه بچه یکساله هم دارم

من ۳۱ هفته رفتم اصلا از طول سرویکس چیزی ننوشته

معمولا از ۲۶هفته ب بعد طول سرویکس دیگ مهم نیس چون بچه بزرگ میشه طول سرویکسم میاد پایین ب نظرم طول سرویکست خوبه بازم بادکترت حرف بزن برای اینکه خیالتم راحت باشه تامیتونی کاراتو بده بقیه انجام بدن استراحت کن

سوال های مرتبط