من دکترم گفت هفته دیگه بیا یعنی ۳۷ هفته تمام
برای من سر پسر اولم معاینه کرد گفت هم لگنت خوبه هم رحمت نرمه کمکت میکنم زایمان طبیعی خوبی داشته باشی،۳۹هفته کیسه آبم نشت داد رفتم بیمارستان۱شب بستری بودم فرداشبش بخاطر عدم پیشرفت و کم شدن آب کیسه اجباری سزارین شدم
دکار من معاینه نکرد
گفت خود بیمارستان معاینه میکنه
به من دیروز گفت ۳۸هفته بهت میگم سز یا طبیعی😔
برای من ۳۶
من دیروز قرار بود معاینه بشم گفتم تا بیستم نمخام زایمان کنم و اینکه دو روزه ترشح قهوه ای رنگ دیدم گفت اگر معاینه کنم احتمالا زود زایمان میکنی هفته بعد بیا معاینه کنم
۳۷هفتگی
۳۷ کامل به بعد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.