من سه تا طبیعی آوردم سر هر سه تا جایی که امکان داشت دکتر بخیه زد بعضی ها هم نمیخورن
منم خوردم سر دوتاشونم ولی دومی کمتر
مامانم میگه از همونجا که تو اولی پاره شده بعدی ها هم همونجا پاره میشه🥴
اره من سه تا بخیه خوردم
من بچه دومم بخیه خوردم
من دومی رو بیشتر خوردم تا اولی
جاری من سومی رو هم بخیه خورد با اینکه بچه خیلی کوچولو بود کلا دو کیلو بود
من سه تا آوردم فقط اولی بخیه خوردم
ن من خوردم اکثرا نمیخورن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.