قرص فرتیل بهتره یا اوزیل؟

۶ پاسخ

بچه ها هر آدمی بدنش به یکیش درس جواب میده یکی میبینی اوزویل بهتر واسش جواب میده یکی دیگه اوا بوست یکی هم فرتیل اید.شما باید امتحان کنید کدوم بهتر جواب واسه بدنتون

فرتیل اید خیلی خوبه، اوا بوست هم خوبه قرص کیوتن هم خیلی خوب بود بازم از دکتر سوال کن عزیزم

من هم حودم فرتیل خوردم هم همسرم ولی هیچ تاثیری نداشت

من دوتاشو استفاده کردم فعلا ک هیچ

فکنم فرتیل خیلیی بهتره

من دو، سه ماهه اوزیل میخورم اتفاقی نیوفتاده

سوال های مرتبط

منتظر معجزه 💔💔 منتظر معجزه 💔💔 قصد بارداری