بچه ها هر آدمی بدنش به یکیش درس جواب میده یکی میبینی اوزویل بهتر واسش جواب میده یکی دیگه اوا بوست یکی هم فرتیل اید.شما باید امتحان کنید کدوم بهتر جواب واسه بدنتون
فرتیل اید خیلی خوبه، اوا بوست هم خوبه قرص کیوتن هم خیلی خوب بود بازم از دکتر سوال کن عزیزم
من هم حودم فرتیل خوردم هم همسرم ولی هیچ تاثیری نداشت
من دوتاشو استفاده کردم فعلا ک هیچ
فکنم فرتیل خیلیی بهتره
من دو، سه ماهه اوزیل میخورم اتفاقی نیوفتاده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.