کسی تازگیا رفته چکاب برا خدش هزینش چقد شده یساله ندادم

۵ پاسخ

من اوایل فروردین یه چکاپ کلی دادم شد 2600
الان هم یه ازمایش هورمونی دارم ولی هنوز نرفتم

شوهرم رفته دو خورده ای خودمم میخوام برم البته بیمه تکمیلی داریم ما اما برای پسرم چهار و دویست شده بود

۱۹۰با بسمه چکاب کل بود

من برای کمک به مادران ودختران سرزمینم دوره خیاطی رو فقط فقط ۱۰۰هزارتومن گذاشتم اگه میخای این هنر رو صفرتاصد یادبگیری در پیام رسان بله درخدمتم
@fandogh1404
https://ble.ir/mamanefandogh

خودم نه پسرم ۲۵۰۰ شد

سوال های مرتبط