۵ پاسخ

زهرا جان دعا برا من و خانوادم یادت نره سر زابمانننننن😉🥺..دست بچمم بگو و زایمان های بعدیم ب سلامتی و خوشی باشه ترس دارم از بچه بعدی سر دسته بچم دعام کن حتما ب خدا بگو کمکم کنه هم عاقبت بخیر هم اینا ک گفتم

بعد اینکه س روز مصرف داشتم ینی پنج شش تا دیگه دردم اومد🤣

من دکترم گفت از سی و هفت هفته روز یکی صبح بخورم یکی شب داخلی بگذارم واژن بپرس از دکترت

اره
بستگی ب بدنت داره من دو هفته شبی ۲ تا میذاشتم ۲ روز اخر قبل زایمانم ۳ تا صب میذاشتم ۳ تا شب

خوردنش بیشتر تاثیر داره ب نظرم

سوال های مرتبط