کسی راجب امپول اسپارتیناچیزی میدونه؟قیمتشومیدونه

۳ پاسخ

دوز دو و نیم رو من خریدم۲۵۰۰
اشتها رو کم‌ میکنه
روی هرکس هم یه جور عوارض داره

من استفاده نکردم ولی همینجا یه سری خانم ها استفاده میکنن برای لاغری هستش و دوزی هست قیمتش مثل اینکه دوز دو ونیم وگفتن ۳تومن

برا چی است

سوال های مرتبط

مامان میران و میراث مامان میران و میراث ۱۳ ماهگی