۴ پاسخ

پسر منم ۴ ماهگی ۸ بود موقع تولد ۳۵۰۰
پسر شماهم نسبت به وزن تولدش خوبه

پسرمن 2500بودالان 9کیلودکترگف عالیه

عزیزم منم بچم حدود ۶ ماهشه ۶۸۰۰..البته وزن تولد ۳۲۰۰
فکر کنم شما نرماله…
من نسبت به تولدش کمه

دختر من ۶۵۰۰ هست الان ۲۶۰۰ دنیا اومد کم شیر میخوره و غذا هم زوری میخوره

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته پانزدهم بارداری
مامان دیاکو و دایان مامان دیاکو و دایان ۱۶ ماهگی
مامان رژان و محمدطاها مامان رژان و محمدطاها ۷ ماهگی