۵ پاسخ

وای منم سرهمین امروز بامامانم بحث کردم طفلی خیلی میاد کمکم من همش حالم بده امروز صب اومد کارامو داشت میکرد منم گفتم توروخدا بیا بشین بالاسر بچه تا بخوابم میگ خب بچه خوابه من بشینم چکار میگم نه بشین نگاش کن کاری نشه توخواب میگ تو مریضی برو دکتر دیگ منم عصبی شدم گفتم برو خودم نگهش میدارم رفت مامانم بعد کلی ناراحت شدم از رفتارم واقعا مریضم اینقد توخواب چکش میکنم

همه همینطوریم نگرانی های مادرانه

🤣🤣🤣من ولا حاضرم بدم قصاب سرکوچه بخابم ایقد ک اذیتم میکنه و الکی نق میزنه

متاسفانه همه همینطوریم🤕😮‍💨

حس مادری🥹🫠

سوال های مرتبط