۳ پاسخ

عزیزم حتما تو هر وعده غذاش نوک قاشقش روغن زیتون یا کره بزن

عزیزم نبات داغ درست کن یه بار صبح ۶۰ مبل بده یه بار غروب..با آب شکم روون میشه ولی چون ۶ ماهشه آب خالی شاید خوشش نیاد..نبات بدی میخوره شکم نرم میمونه

تو غذاش روغن زيتون يا كره بريز ك يبوست نشه

سوال های مرتبط