خدا ازشون نگذره
دو تومن دادن میخوان باز پدرمون درارن
باز خوبه من ی بسته آزاد خریدم هرچی گفتم کی میخواد کسی نخواست. نگهشون میدارم 😅😅
منم اپتامیل گرفتم سهمیه ۲۵۰
ازاد ۲۸۰ بود🥲
من الترا میدم ازادش 700
بیمه ش 425
منم گرفتم امروز صبح دوتا ۵۱۰
آره دقیقا منم خریدم انقد شده
میگم شیرخشک نام راضی بودی؟شکمش سفت نمیشه؟
من با کدملی نان اوپتی پرو گرفتم ۱۷۵
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.