۸ پاسخ

خدا ازشون نگذره
دو تومن دادن میخوان باز پدرمون درارن

باز خوبه من ی بسته آزاد خریدم هرچی گفتم کی میخواد کسی نخواست. نگهشون میدارم 😅😅

منم اپتامیل گرفتم سهمیه ۲۵۰
ازاد ۲۸۰ بود🥲

من الترا میدم ازادش 700
بیمه ش 425

منم گرفتم امروز صبح دوتا ۵۱۰

آره دقیقا منم خریدم انقد شده

میگم شیرخشک نام راضی بودی؟شکمش سفت نمیشه؟

من با کدملی نان اوپتی پرو گرفتم ۱۷۵

سوال های مرتبط

مامان آقا پسرم💚 مامان آقا پسرم💚 ۵ ماهگی
مامان پندار و دیدار مامان پندار و دیدار ۱۴ ماهگی