دختر منم بیمه نیست از روزی شناسنامه گرفتم کد ملی میدم ۱۵۰ حساب میکنه
شناسنامه بگیری براش باکد ملی
هر ماه ده تاس سهمیتون
حتما شناسنامه اش رو ببر که بدن بهتون
کد ملی بچه باید ببری داروخانه
عزیزم باید کد ملیتو به داروخانه بدی که سهمیه حساب بشه.
هیچی عزیزم کد ملی بچه رو میدی سهمیه ای بهت میدن ۱۵۰ فکا کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.